omdat ik net dat stukje gemaakt had voor een paar e-zines waar ook veel niet nederlandse begrijpende mensen komen, en voor een paar duitse e-zines... en geen zin had om het ding te gaan vertalen... engels lukt je toch ook wel ??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:37 schreef sir_dalord het volgende:
waarom in het engels?
in de musis kunnen ongeveer 8 keer zoveel mensen in.... zulke grote bands kan je niet in een kleinzaaltje zetten ivm: a. De boel zou afgebroken worden b. Geldquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:39 schreef BunnyBeast het volgende:
Misschien een vreemde vraag, maar waarom is het niet gewoon in de goudvishal zelf? Of is Musis Sacrum een veel grotere zaal?
Helemaal in Belgie? Man als ik toch aan het reizen ben, kan dat uurtje naar Belgie er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:27 schreef XpieterX het volgende:
tja kan, en je hebt idd gelijk een paar namen staan idd ook op groezrock.. maar ja, groezrock is helemaaaaaal in belgiem dit in nederland.. enne dit is cheaper.. en er staat geen vervelende punk geprogrammeerd...maar aan je nofx logo te zien zal dat wel iets voor jou zijn
Assen hier...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:47 schreef XpieterX het volgende:
goed zo ...verstandig!!!! hehe ..lkkr zieltjes winnen hier
tja hellfire, tis maar net waar je woont, maar ik kanme goed voorstellen dat als je ergens midde nederland woont...graag na een festival wilt zoals groezrock maar je zoiets heb...damn wat ver weg.. duz nu kan je dan lkkr na anrhem komenwant dat is dan dichterbij
neequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:34 schreef XpieterX het volgende:
ach iedereen vind madball toch vet
jou naame is toch niet toevallig nico he?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:31 schreef X-dutchpunk-X het volgende:
Aanwezig bij zowel Groezrock als GVH fest.
En de dag daarvoor bij de Champion show in Hengelo.
3 dagen Champion achter elkaar heerlijk!
hmmz ik kon het andere dingetje niet meer vinden, mijn diepste excusesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:08 schreef Seborik het volgende:
Ok, maar niet voor elke update een nieuw topic openen.
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:06 schreef XpieterX het volgende:
[..]
jou naame is toch niet toevallig nico he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |